måndag 6 augusti 2012

Sommarens loppisfynd 2012!

Jaha, då var semestern slut och jag har jobbat min första dag idag. Känns ganska okej men det hade varit tusen gånger bättre om jag hade fått stanna på mitt älskade Kyllaj!
Det blev tyvärr inga inlägg från ön så nu blir det bara inlägg från sommaren ett tag framöver, men då får jag ju på sätt och vis vara kvar ett tag till...
Något som hör varje sommar till för mig är loppisar och andra antik/design butiker runt om på ön och i år hittade jag några saker som fick följa med hem. Tyvärr hade jag velat ha en del grejer från en auktion som vi var på men det ville många fler än jag så det blev inga industripallar och inget skåp heller. Lite tråkigt!
Något som var väldigt tråkigt var att min kamera tappades i marken utanför Kneipbyn och nu låter den konstigt och det går inte att ta bilder så den måste nog lämnas in. Det har jag inte alls råd med just nu och alla bilder jag hade tänkt ta på, runt och i huset fick tas med lilla pocketkameran, inte så roligt då det blir ganska dåliga bilder med den. Men men, livet går vidare ändå...
Här kommer i alla fall lite bilder på några av mina fynd;

Lampa från Hellvi sportklubbs årliga loppis!

Uppe i vänstra hörnet syns en lite annorlunda färg på kärleksört!

Lite "nya" bestick till Vivlings sommarhus!

Fynd från fint o fult!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar