tisdag 28 augusti 2012

Praktiskt kan även vara snyggt!

Klickade hem en "torky" pappershållare från Förvara.se för några dagar sen och igår hämtade jag ut den. Det är en borstad rostfri från märket POM och ska sitta i köket vid arbetsbänken. Jag är nämligen väldigt less på att hela tiden springa efter hushållspapper och kladda ner allt. Med den här fina behållaren kommer jag ha papper nära till hands och jag kommer inte behöva röra något annat än själva pappret, ja ni förstår nog vad jag menar!!!
Får se om det blir en vitlackad till huset på Gotland också, det beror på hur nöjd jag kommer bli med den här.


Det blir fler bilder när min kära man har satt upp den. Hoppas att han hinner i kväll, så kan jag ta lite bilder i morgon. Tyvärr är min kamera fortfarande paj så ni får hålla till godo med bilder från telefonen. Tur man har den! Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar