onsdag 8 augusti 2012

Årets inomhusprojekt i "stugan"!

Den här sommaren ägnade vi åt vardagsrummet. Var en sväng på ön innan midsommar och rev ut golvet och nu på semestern spacklade P, satte ny väv och målade vitt. Det gick åt sjukt mycket färg, vet inte riktigt hur det gick till...
Så här såg det ut före;




Under renoveringen;



Efter;




Tyvärr hann vi inte behandla golvet, men vi hoppas få tid över till det i höst en vecka. Sen ska det piffas lite med kuddar och soffstommarna ska nog målas svarta eller vita, vi får se.

2 kommentarer:

  1. Men vilket jobb ni gjort, vilken skillnad, blir verkligen ett helt annat rum!!!
    Och vilken snygg lampa jag ser i fönstret :)

    Jag har ju läst ikapp dina inlägg här på förmiddagen och jisses vad fint du skriver om oss! Och alla bilder... Tusen, tusen tack!
    Kram Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för allt fint du säger om rummet. Det är ju inte riktigt helt klart, men det blir bra. Lampan hamnade där i fönstret så länge, vi får se om den får en ny plats eller om den får stå kvar.

      Självklart vill jag tipsa alla om din fina butik och jag hoppas det var okej att jag la ut en liten bild där du var med?!
      Hoppas jag får möjlighet att komma till ön i höst och att du då kanske har öppet. Annars ses vi garanterat nästa sommar!!! : )

      Radera