torsdag 4 april 2013

Fågelkvitter och lite tankar

Är det inte underbart när fåglarna börjar kvittra på våren?! Det måste vara ett av de härligaste vårtecken som finns. Ibland önskar jag att mina nära och kära som inte längre finns lever vidare som fåglar och liksom finns i min närhet. Tänk om det kunde vara så...


Jag har en "gammal" vän som jag tyvärr inte träffar så ofta och en annan "gammal" vän som jag träffar lite oftare. Båda de här vännerna har mist varsitt barn och jag kan verkligen inte sätta mig in i deras situation, hur det känns och så, men jag har försökt visa dem båda att jag tänker på dem och att jag alltid finns där för dem om de behöver, för jag tror att det är det viktigaste, att någon finns där och bryr sig! Idag är det två år sen min ena vän förlorade sin son och för några veckor sen var det ett år sen som min andra vän förlorade sin son.  
Idag tänker jag lite extra på er!

Bilder tagna i trädgården på Gotland - Kyllaj för en massa år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar