torsdag 19 september 2013

Sommarens loppisfynd 2013



Som lakritsälskare kunde jag inte motstå den här gamla "apoteksflaskan" när jag var på Hellvis årliga loppis i somras. Tyvärr var det de ända som jag hittade, brukar hitta rätt mycket på den loppisen men jag antar att Hellvis invånare börjar få slut på bra grejer. Någon sommar ska jag också komma till skott och sälja av lite gammalt. Det finns en hel del i sommarhuset, färdigpackat i lådor till och med.
Sista dagen på Gotland åkte jag till Lions årliga loppis i Slite och det är den bästa loppisen som finns. Älskar deras loppisar, brukar åka till den i Nykvarn också men i år var jag ju på min brors bröllop när den var så jag får vänta till nästa år. I Slite hittade jag i alla fall lite grejer;






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar