fredag 15 februari 2013

APRIL - längtan


Ellos Home Grå Badrumsmatta
Bild från Ellos hemsida





Jag är inte ensam om att längta till April då IKEAS vårnyheter dyker upp. Dessutom kan Ellos snygga matta levereras ungefär då och den vill jag så klart ha. Vet inte riktigt var den ska bo och jag har inte bestämt mig för storlek, men det känns inte som ett jättejobbigt beslut. Hoppas bara inte att den tar slut tills jag har bestämt mig!!! Måste nog ta mig en funderare i helgen tror jag.



Bild från IKEA

Ett sådant här "apoteksvitrinskåp" har jag velat ha läääänge, men det är både svårt att få tag på och kostar skjortan om man trots allt skulle hitta ett. Så när jag såg att IKEA nu skulle börja sälja det här så blev jag eld & lågor. Jag kommer hänga på låset!  Lycklig!

Bild från IKEA

 Den här spegeln skulle jag heller inte säga nej till!

 

1 kommentar: