lördag 17 november 2012

Gammal tavelram!

När vi var på Gotland i Oktober tog jag med mig en gammal "pusseltavla" hem och själva motivet med Grindslanten var väl kanske inte den roligaste. Tog bort det gamla pusslet och kvar blev en fin gammal ram. Har varit inne på att måla ramen svart eller vit men nu tror jag minsann att den ska få ha kvar sin lite guldiga färg för den passar faktiskt rätt bra till tapeten, eller? Sen så är tanken att jag ska använda den som en "anslagstavla / moodboard",  så lite hönsnät eller liknande kanske måste inhandlas. Har inte riktigt bestämt mig. Man kan ju också ta granits svarta vajer som ligger hemma och väntar på att användas! Måste fundera lite till...






1 kommentar:

  1. Behåll den i guld! Den kommer bli supersnygg som moodboard och skulle du tröttna på guldet så går det ju att måla senare :)
    Kram Monica

    SvaraRadera