måndag 11 juni 2012

Detaljer...

... i sovrummet på landet;

Almisen har sovit i min gamla resesäng fram till nu. Jag plockade undan den och tog ner en växasäng från vinden på ladan och hon älskade den. En rosa säng som min ingifta moster målade till min kusin för ungefär 40 år sen. Tyvärr tog jag ingen bild på den, men nästa gång vi åker ska jag fota lite mer! Tapeten är nog från 60-talet skulle jag tro och jag har lite svårt att byta ut den. Den får nog vara med ett tag till.


Älskar de här gamla bakelitströmbrytarna!


Jag känner nu att jag skulle ha fotat så mycket mer. Vi har ju en fin kakelugn i ena hörnet som jag helt glömde bort. Måste komma ihåg det också till nästa gång! Tur att det inte är så långt kvar...

2 kommentarer:

  1. Men åh - tapeten är ju helt underbar !!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den. Roligt att du har tittat in här hos mig. Jag har varit inne på din fina blogg många gånger och tänkte faktiskt svänga förbi din butik nu när vi var på ön, men vi hann inte. Det får bli ett besök i juli när vi kommer nästa gång.
      Jag blir så glad när jag får en kommentar!!!

      Radera