lördag 22 september 2012

Skrivbordet är hemma!

Nu äntligen är mitt kära gamla skrivbord hemma. Har nämnt det i något inlägg tidigare. Efter många år på Gotland ute i ladan, övertäckt av en gammal blommig, bleknad vaxduk, bad jag min svärmor att ta hem det och lämna in det för lite omvårdnad. När min mormor gick bort var det ingen som ville ha det (vad jag vet) och jag var väl inte heller särskilt intresserad, men som tur var så blev det stående. Antar att mamma hade någon tanke kanske att använda det någon gång, men hon fick ju aldrig chansen till det på grund av den j-kla cancern.
Jag har i alla fall tröttnat på vårt lilla databord som i och för sig är fint, men ibland måste man få till lite förändring och det kommer bli jättebra. Nu måste jag bara vänta på hjälp av min man (som är med fotbollslaget som vanligt) för att kunna få ner det befintliga databordet. Tills dess bjuder jag på lite bilder av mitt nya fina skrivbord;







1 kommentar:

  1. vilket fint litet bord! Påminner om det svarta jag hade i butiken i sommras, men ditt är lite finare :)
    Kram Monica

    SvaraRadera