tisdag 26 november 2013

Nordic design collective



Fa - halsband med kort kedja och tre svalor

Om ni vill hitta fina julklappar eller bara fina saker till er själva så vill jag tipsa om Nordic design collective. 
De som känner mig väl vet att jag inte är någon smyckestjej precis och jag använder oftast bara enkla "pluppar" i öronen eller något armband (läs Kalabalik) som kompis till min klocka! Nu har jag dock hittat ett halsband som jag tycker om, det som syns här ovan. I koppar, väldigt lite jag egentligen, men ibland måste man chocka sig själv lite. Såg att de hade fina "löv"smycken i koppar på Designtorget också. Älskar armbandet lite extra där i från.

Ovan; designer; Johanna N och hittas HÄR !
 
Finaste postern hittar ni HÄR och den har jag precis klickat hem! Längtar!!!



Balans - Poster 30x42cm


 Fina små kort att rama in hittar man HÄR !
 

 Fabler Vykort



Kanske ett stjärntecken av A grape design? Hittas HÄR !




Stjärntecken - Stenbocken - Art print

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar